“Dôveryhodnosť si budujete tým, že ukážete nákupcom, že rozumiete ich problémom a viete ako ich vyriešiť.”
Ardath Albee
Informačné a prezentačné systémy
POS a POP materiály sú neodmysliteľnou súčasťou podpory predaja. Pomáhajú nielen zviditeľniť niektorú z vašich práve prebiehajúcich akcií, ale predovšetkým dokážu upriamiť pozornosť na váš produkt a zlepšujú jeho zapamätateľnosť. Nielen produkt sa tak stáva stredobodom záujmu zákazníka, ale aj vaša značka. Úlohou POS/POP materiálov je teda upútať pozornosť zákazníka a ovplyvniť jeho konečné rozhodnutie o kúpe.

Výhody
Medzi základné napríklad patrí delenie podľa umiestnenia POS/POP materiálov na indoor materiály umiestnené vo vnútri budov, a na outdoor materiály na podporu predaja, ktoré sú umiestnené v exteriéroch.
POS / POP systémy patria k zákaldným nástrojom popdory predaja s vysokou úspšnosťou.
Design a celkový charakter materiálov by mal nadväzovať na iné nástroje podpory predaja- napríklad na reklamu v médiách
