Poznáte to? Blížia sa sviatky, každý už v duchu rieši, či má nakúpené darčeky, napečené koláče, dokončené všetky deadline v práci, upratané… Akokoľvek majú úspech darčeky na poslednú chvíľu, uznáte, že snažiť sa niečo zákazníkovi predať, pár dní pred 24. decembrom, je vskutku tvrdý oriešok.
🚗Čo keby sme však ľuďom ponúkli hodnotu a pomoc, ktorá sa ťažko odmieta? Čo keď im na sviatky pomôžeme a ponuka bude lákavá? Môže sa zdať, že na sviatky si všetci trocha oddýchneme od presunov a zhonu a konečne si “sadneme na zadok”. S tým sme sa však nechceli zmieriť. Veď vianočné sviatky sú aj o výletoch, dovolenkách, návšteve rodín a kamošov. Chceli sme, aby náš klient KANSKYcar.sk, zatváral 23.12. prevádzku v Košiciach s tým, že mu nezostane v garáži ani jedno jediné auto. Predsa len, na čo budú autopožičovni nevyužité autá v garáži, keď má zatvorené?
🎄12.12. 2022, v tento pekný dátum sme spustili online kampaň s názvom “Na Vianoce musí všetko preč!”. No a boli sme nekompromisní. Na novom webe nášho klienta, ktorý sme spustili v novembri, sme vytvorili podstránku s vianočnou akciou, kde sme smerovali všetok traffic. Nešlo ju prehliadnuť, v tomto prípade má aj trocha agresívne vyskakujúci pop-up zelenú 🙂 (vieme, že ich nemáte radi). Stránka obsahovala informácie o vianočnej akcii, kde sme všetky vozidlá klienta ponúkli na prenájom na 11 dní so zľavou až do 50% z celkovej sumy prenájmu. Naviac informácie, boli každý deň aktualizované a web obsahoval real-time sledovanie, koľko áut je ešte dostupných na prenájom a ktoré sú už predané.

Čo sa nám teda podarilo za 11 dní kampane? 23.12. sme totižto búchali šampanské! (Žartujeme, samozrejme, že sme na poslednú chvíľu spotení ešte popri práci vysávali byty a niesli kyslú kapustu a filé z obchodu domov 🙂)
Na METE sme vytvorili v rámci kampane 4 príspevky na Facebook (FB) a Instagram (IG) v rôznych formátoch, samozrejme aj Reels. Nevynechali sme ani TikTok. Na FB/IG mali dosah naše príspevky 63 000 + vzhliadnutí, na Tik Toku sme organicky dosiahli 20 000+ pozretí.




Google ADS nám prinieslo 4900 zobrazení webu klienta kanskycar.sk na vrchných priečkach vyhľadávania a 630 kliknutí na reklamu s nadpriemerným CTR 12,84%. Kampaň sme naviac ešte podporili aj 2-vomi newslettrami, ktoré sa odosielali na databázu už existujúcich klientov autopožičovne. Starý zákazník sa získava oveľa ľahšie, ako nový. Výsledok? Prázdna garáž a vypožičaných 8 zvyšných vozidiel klienta, ktoré mal momentálne k dispozícii.
3 x Škoda Fabia
1 x Mercedes T
2 x Škoda Kodiaq
1 x Škoda Superb
1 x Škoda Octavia
Posledné auto sa nám podarilo prenajať poobede 23.12 nadšenému pánovi, ktorý tvrdil, že takú ponuku jednoducho nejde odmietnuť. Klienti mali autá vrátiť 3. januára 2023, no trom z nich sa zapáčili tak, že ešte požiadali o predĺženie doby prenájmu aj po vianočnej akcii.
✅Na sviatky a Nový rok sa tak nielen košičania vozili v nových autách v bohatej výbave. Za rodinou, na dovolenku, na povianočné nákupy. A najlepšie bolo, vidieť auto s polepom KANSKYcar.sk aj ďaleko od Košíc, pán za volantom určite nechápal, keď videl široký úsmev na tvárach cudzích ľudí z nášho marketingové tímu, ktorých míňal popri ceste.
A vyjadrenie nášho klienta, majiteľa KANSKYcar.sk, pána Radoslava Kanského?
“Spolupráca s reklamnou agentúrou SEDEM na našej Vianočnej akcii dopadla nad naše očakávania. Cieľ, ktorý bol stanovaný sme splnili a samozrejme komunikácia a reakcie kolegov z Agentúry bola tiež pohotová. Ostávame v spolupráci a dúfam, že bude stále viac takýchto stanovených cieľov splnených.”
Ďakujeme za dôveru ❤️
🚩SEDEM – Vaša kreatívna